“Abşeron-Şərab”dan ixrac rekordu – NAZİRLİK ŞİRKƏTİ TƏLTİF ETDİ

“İlin şərab ixracatçısı” adının sahibi məlum olub.
2018-ci ildə Azərbaycanın şərab istehsalçıları arasında ən çox məhsul ixracını “Abşeron-Şərab” ASC həyata keçirib. Azərbaycanın şərab ixracının artırılmasına şirkətin verdiyi töhfə yüksək qiymətləndirilib. Belə ki, “Abşeron-Şərab” İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən “İlin şərab ixracatçısı” adına layiq görülüb.
“Abşeron-Şərab” ASC İdarə Heyətinin sədri Xəlil İsmayılov "Marja"ya bildirdi ki, mükafat İxracın və İnvestisiyaların Təşviqi Fondunun (AZPROMO) təşkilatçılığı ilə keçirilmiş tədbirdə İqtisadiyyat naziri cənab Şahin Mustafayev tərəfindən şirkətə təqdim edilib.
“1,4 MİLYON ŞÜŞƏ ŞƏRAB İXRAC ETMİŞİK”
Xəlil İsmayılov qeyd etdi ki, adın alınması asan olmayıb, bu uğur bir neçə illik gərgin əməyin nəticəsidir:
“Müəssisəmiz şərab ixracatçıları arasında birincidir. Ötən il “Abşeron-Şərab” tərəfindən təxminən 2,5 (iki tam onda beş) milyon dollar dəyərində 1,4 (bir tam onda dörd) milyon şüşə şərab və konyak ixrac edilib. Məhsullar Rusiya və Belarusa göndərilib. İxrac etdiyimiz spirtli içkilərin 95%-i şərab, 5%-i konyak olub”.
İXRACINI TƏXMİNƏN İKİ DƏFƏ ARTIRIB
Xəlil İsmayılov əlavə etdi ki, “Abşeron-Şərab” ASC 2017-ci illə müqayisədə 2018-ci ildə ixracını miqdar ifadəsində 2 (iki) dəfə, dəyər ifadəsində isə 70% artırıb:
"1. 2017-ci ildə təxminən 1,5 (bir tam onda beş) milyon dollar dəyərində 895000 (səkkiz yüz doxsan beş min) şüşə şərab və konyak ixrac etmişdik. İxracın ildən ilə artması neçə illər çəkdiyimiz zəhmətin nəticəsidir.
2. Müəssisəmiz 2003-cü ildən mütəmadi olaraq dünyanın bir çox yerində keçirilən sərgilərdə iştirak edir.
3. Aldığımız 6% ixrac təşviqini xarici bazarlarda marketinq və reklam xərclərinin ödənilməsinə yönəldirik.
4. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən ixracın stimullaşdırılmasına göstərilən böyük dəstək Azərbaycanda qeyri-neft sektorunda çalışan bütün müəssisələrə böyük kömək oldu. Manatın digər aparıcı valyutalara görə baha olması Azərbaycan məhsullarının digər məhsullara qarşı uduzmasına səbəb olurdu. Devalvasiya nəticəsində Azərbaycan məhsulları xarici bazarlarda rəqabətə davamlı oldu.
Həmçinin, son illər ölkə rəhbərliyi tərəfindən sahibkarlar üçün yaradılan daha əlverişli şərait, Azərbaycanın təbliği, ölkəmizə gələn turistlərin sayının çoxalması da ixracımızın artmasında rol oynayır”.
RUSİYANIN BÖYÜK TİCARƏT ŞƏBƏKƏSİ İƏ MÜQAVİLƏ BAĞLANIB
Xəlil İsmayılov bildirdi ki, 2019-cu ildə ixracın 40-50% civarında artırılması planlaşdırılır. Rusiya bazarında yeni müştəri ilə əlaqənin qurulması bu hədəfə çatılacağına ümid verir:
“Biz 2018-ci ilin sonunda bütün Rusiya ərazisində 12 (on iki) min şöbəsi olan federal ticarət şəbəkəsi (Пятёрочка) ilə müqavilə bağlamışıq. Artıq dekabr ayında birinci sifarişi alaraq məhsullarımızı göndərmişik. Yanvarda ikinci sifarişi qəbul etmişik və davamının olacağını gözləyirik. Rusiya alkoqollu içkilər üzrə ən böyük bazarlardan biridir. Şərablara tələb böyükdür”.
“Abşeron-Şərab”ın Sədri, həmçinin bildirdi ki, zavodun istehsal etdiyi “Sultan”, “Mədrəsə”, “Çinar”, “Ağ Süfrə” şərabları, “Abşeron”, “Bakı”, “Kəpəz”, “Göy-Göl” markalı konyaklar yerli bazar ilə bərabər Rusiya və Belarusda da bəyənilir.
Əsası 1967-ci ildə qoyulmuş Mehdiabad Üzüm Emalı müəssisəsi 2013-cü ildən “AbşeronŞərab” ASC kimi yenidən fəaliyyətə başlamışdır. Müəssisənin illik istehsal gücü 10 (on) milyon şüşədir. Hazırda zavodun istehsal gücünün 40%-dən istifadə olunur. Ölkə daxilində satışların və ixracın artması sayəsində müəssisənin yaxın gələcəkdə tam gücü ilə işləyəcəyi gözlənilir. “Abşeron-Şərab” ASC Amerika və Avropanın ən qabaqcıl şirkətlərinin cihaz və avadanlıqları ilə təchiz olunmuşdur. “Abşeron-Şərab” üzümü yerli istehsalçılardan alır. Gələcəkdə xərclərin azaldılması üçün şirkətə məxsus üzüm sahələrinin salınması da nəzərdə tutulur.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 13 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
-
- 14 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
“PAŞA Bank” qadın liderliyini təşviq edən “Women in Formula One” tədbirinin sponsorudur
-
17 saat əvvəl
Avqustda Azərbaycandan pomidor ixracı demək olar ki, dayanıb
- 18 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
-
1 gün əvvəl
"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib
-
1 gün əvvəl
Azərbaycanda məsafə əsaslı avtomobil nəqliyyatı xidməti tətbiq ediləcək
Son Xəbərlər

İqtisadi təhlükəsizliyə qarşı təxribat və xüsusilə külli miqdarda mənimsəmə əməllərində ittiham olunur

Ruanda Prezidentinin rəsmi qarşılanma mərasimi olub

Sentyabrın 21-də gözlənilən hava şəraiti

Ərdoğan və Tramp 25 sentyabrda Ağ Evdə görüşəcək

Azərbaycanda Dövlət Suverenliyi Günüdür

Fitch ABB-nin reytinq proqnozunu yenə Pozitiv qiymətləndirdi
Ən çox oxunanlar

"Bank Respublika"nın dəstəyi ilə Naxçıvanda “Sahibkar çətiri” layihəsinə start verilib

Bakıda ödənişli hərəkət zonaları yaradılacaq

"İctimai nəqliyyat" Məqsədli Büdcə Fondu yaradılıb
