Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

“Azerçay” dünya mediasının diqqət mərkəzində

Washingtontimes.com, independent.co, apnews.com kimi qlobal media orqanları “Azerçay” haqqında məlumat bölüşüblər.
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
“Azerçay” dünya mediasının diqqət mərkəzində
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

(®) Dünya mediası “Azerçay”ın COP29-da iştirakı ilə bağlı məlumat yayımlayıb.

Çay bitkisinin Azərbaycan kənd təsərrüfatı sahəsində önəmindən, çay mədəniyyətinin tarixindən bəhs olunub. Xüsusilə xanımların milli geyimdə gələn qonaqlara çay təqdim etmələri beynəlxalq mətbuatda maraqla qarşılanıb.

“Azerçay”ın COP29-da yer alması, Azərbaycanın zəngin çay ənənələrinin dünya miqyasında tanıdılması baxımından əhəmiyyətli bir hadisədir. Məşhur çay markası, həmçinin ölkənin çayçılıq sahəsindəki müvəffəqiyyətlərini və bu sahədəki davamlı inkişaf strategiyalarını nümayiş etdirmək məqsədilə tədbir iştirakçıları ilə görüşlər keçirib.

Tədbirdə iştirak edən beynəlxalq mediada, Azərbaycanın çayçılıq sahəsindəki uğurları və bu sahədəki irəliləyişləri geniş şəkildə işıqlandırılıb. “Azerçay” bu tədbirdə təkcə çay təminatçısı kimi deyil, həm də ekoloji davamlılıq və iqlim dəyişikliyi məsələlərində aktiv iştirakçı kimi tanınıb. Washingtontimes.com, independent.co, apnews.com kimi qlobal media orqanları “Azerçay” haqqında məlumat bölüşüblər.

Qeyd edək ki, dünyanın 40 ölkəsinə satışı həyata keçirilən adıçəkilən brend xarici istehlakçıların da sevgisini qazanaraq “Made in Azerbaijan” yazısını üzərində şərəflə daşıyır.

azerçay dünya media madeinazerbaijan
19.11.2024 18:09

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Bank 96 ədəd RAM alır
Bank 96 ədəd RAM alır
18.09.2025 16:48
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18