Media məlumatları manipulyasiya etmir, problemləri işıqlandırır
PR üzrə ekspert Anar Əskərov: "Mediada çıxan neqativ məlumatlara reaksiya verənlər arasında, bu kimi məlumatların qəsdən işıqlandırıldığını və bunun sifariş əsasında baş verdiyini düşünənlər çoxdur. Onlar problemi həll etmək əvəzinə, özlərini problemin olmadığına, məlumatların manipulyasiya edildiyinə inandırmağa çalışırlar. Problem isə davam edir, media onu görür və yenidən işıqlandırır…
Media nələrə diqqət edir?
Medianın əgər sizinlə və ya təmsil etdiyiniz qurumla bağlı neqativ məlumatlara fokuslandığını düşünürsünüzsə, əslində haqlısınız. Xüsusilə də, bu mövzular şəxsi xarakterlidirsə, onların diqqəti daha da artır. Amma… Bu o demək deyil ki, media bunu qəsdən edir və ya ancaq neqativlər haqqında danışır.
Bəzi partizan və reket xəbər saytlarını çıxsaq, əksər media qurumları, həqiqətən baş verən problemlər haqqında danışırlar. Bunu isə bizə qarşı bir addım kimi görmək yanlışdır. Əksinə, onlar bəzən özümüzün xəbərsiz olduğumuz problemləri tapıb göstərirlər ki, ona görə onlara minnətdar olmalıyıq. Bəzən isə bildiyimiz, amma həll etməyə həvəsli olmadığımız məsələləri işıqlandırırlar, bu da həmin problemə daha ciddi yanaşmağımıza səbəb olur.
İndi isə gələk əsas bildirmək istədiyim mövzuya
İllərdir PR və reputasiya menecmenti üzrə konsultasiya verirəm. İşimin, eləcə də, şəxsi marağımın böyük bir hissəsini də risklərin (reputasiya üçün olan) ölçülməsi və böhranların idarə edilməsi təşkil edir. Bu səbəbdən uzun illərdir medianın müxtəlif şəxslər və ya qurumlar haqqında yayımladığı neqativ məlumatları izləyirəm.
Bu illər ərzində apardığım müşahidələrə əsasən deyə bilərəm ki, məni təəccübləndirən və təəssüfləndirən əsas məsələlərdən biri də bir çox yerli şirkət (istər böyük, istər orta, istərsə də kiçik ölçülü olsun) və ya dövlət qurumları ilə bağlı mediada çıxan neqativ məlumatlara reaksiya verənlər arasında, bu kimi məlumatların qəsdən işıqlandırıldığını və bunun sifariş əsasında baş verdiyini düşünənlərin çox olmasıdır.
Nəticədə, onlar medianın diqqət çəkdiyi problemin gerçək səbəbini araşdırmağa və onu həll etməyə meyl göstərmir, əksinə, ya susurlar, ya da həmin məlumatlara qarşı təkcə açıqlamalar verməklə işi həll etdiklərini düşünürlər.
Bu yanaşma nəyə səbəb olur? Cavab çox sadədir: həmin şəxslər və ya qurumlar haqqında təkrar-təkrar oxşar mövzularda neqativ tərkibli kontentlərə rast gəlirik. Çünki onlar problemi həll etmək əvəzinə, özlərini problemin olmadığına, məlumatların manipulyasiya edildiyinə inandırmağa çalışırlar. Problem isə davam edir, media onu görür və yenidən işıqlandırır…
Yəni, susmaq həll, açıqlama isə kifayət deyil! Böhran həm də inkişaf etmək üçün bir fürsətdir. Problemi həll edərək diqqətlər üzərinizdə ikən səsinizi daha da gücləndirə, özünüzü daha çevik və məsuliyyətli göstərə bilərsiniz.
Məlumatların bilərəkdən manipulyasiya edilməsi hər zaman aktual bir mövzudur, lakin onu əsas gətirərək yayımlanan neqativ məlumatları və onların qaynaqlandığı problemləri görməzdən gəlmək yol verilməzdir.
Yalnız özümüzü problemin ilk qaynağı kimi gördükdə inkişaf edə, ancaq bu yolla problemlərimizi həqiqətən başa düşüb, onları həll edə bilərik!
Müəllif: PR üzrə ekspert Anar Əskərov
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
1 həftə sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
- 4 gün sonra
- 4 gün sonra
-
-
7 d. əvvəl
Hesablama Palatası Naxçıvan Avtomobil Nəqliyyatı Agentliyində ciddi maliyyə nöqsanları aşkar edib
-
18 d. əvvəl
Dövlət satınalmaları 57 faiz, kotirovka sorğusu üzrə satınalmalar 2 dəfədən çox artıb
-
20 d. əvvəl
Macarıstan "Shell" ilə 10 illik qaz tədarükü müqaviləsi imzalayıb
-
20 d. əvvəl
"Botaş" və BP arasında LNG tədarükü haqqında üçillik müqavilə bağlanıb
- 21 d. əvvəl
- 52 d. əvvəl
-
55 d. əvvəl
İsrailin Qətərə hücumu və sanksiyalar barədə xəbərlər neftin qiymətini yüksəldib
-
1 saat əvvəl
"Facility Management Group" şirkəti şəhid və qazi övladlarına məktəb ləvazimatları hədiyyə edib
-
10 saat əvvəl
Apple ABŞ-da iPhone Pro modellərinin qiymətini qaldırdı – 2017-dən bəri ilk dəfə
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

İri şəbəkəyə satıcı - kassirlər tələb olunur

Hesablama Palatası Naxçıvan Avtomobil Nəqliyyatı Agentliyində ciddi maliyyə nöqsanları aşkar edib

Rəsmi məzənnələr açıqlandı

"Facility Management Group" şirkəti şəhid və qazi övladlarına məktəb ləvazimatları hədiyyə edib

Apple-ın səhmləri iPhone 17-lərin təqdimatından sonra ucuzlaşıb

Apple iPhone 17 təqdim edildi - İndiyədək buraxılmış ən nazik iPhone
Ən çox oxunanlar

İsrail Qətərin paytaxtına hücuma görə məsuliyyəti öz üzərinə götürüb

AYNA Bakı aeroportu ərazisinə daxil olan taksilərlə bağlı məsələyə münasibət bildirib

20 milyon manatlıq dövlət istiqrazlarına 141 milyon manatlıq sifariş

Duz gölünə çirkab su axıdanlar cərimələnəcək

Növbəti 4 gündə güclü külək əsəcək - XƏBƏRDARLIQ

Uşaqların sağlam gələcəyi üçün – PAŞA Həyat və Kaspi Kids birlikdə

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

O qədər təlabat olmuşdu ki, bitmişdi - Xüsusi şərtlərlə satılan yapon avtomobili yenidən satışda
