Bakıda taksi xidməti niyə bahalaşıb?

Son aylar Bakıda taksi xidməti göstərən şirkətlərin qiymətləri artırdığı müşahidə olunur.
Bahalaşma son günlər xüsusilə hiss olunur, üstəlik taksi sürücüləri sifariş verilmiş ünvana vaxtında çatmırlar.
Əgər əvvəl taksiyə minmək üçün maksumum 5 dəqiqə gözləmək lazım idisə, hazırda sürücünün sərnişini yoldan götürməsi azı 15-20 dəqiqə çəkir. Üstəlik 2-3 manatlıq yolu indi taksilər 4-5 manatdan aşağı qiymətə getmirlər. Bütün bunlar isə ölkədə taksi fəaliyyəti ilə bağlı yeni qaydaların qüvvəyə minməsi ərəfəsində baş verir.
Xatırladaq ki, iyulun 1-dən yaşı 8 ildən çox olan minik avtomobillərindən taksi fəaliyyətində istifadə olunmasına icazə verilməyəcək. İyulun 1-nə qədər isə bu icazəni almaq istəyənlərinin maşının yaşı 15 ildən çox olmamalıdır.
Taksi bazarında yaranmış vəziyyəti araşdırlıb:
Nəqliyyat üzrə ekspert Fərhad Eyyubov hesab edir ki, taksi fəaliyyətinə dair yeni tələblər paytaxtda taksilərin sayını azaldıb, ictimai nəqliyyat isə daşıma yükünü tam çəkə bilmir: "Normal halda taksi ilə gedənlərin sayı ictimai nəqliyyatla gedənlərin sayının 6-8 %-ni təşkil etməlidir. Avtobus, qatar, metro sərnişin daşınmasını çatdırmayanda insanlar taksi ilə getməli olur və dediyim nisbət artır. Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi (RİNN) bildirir ki, taksilərin sayı 67 mindən 60 minə endriliib, amma bu da çoxdur. Guya Bakıda olan adam sayına görə 20 min taksi bəsdir. Halbuki, 20 min taksi əhalinin tələbatını tam ödəmir. Hesab edirəm ki, tələbat dəqiq öyrənilməlidir".
"Tarif (Qiymət) Şurası avtobuslarda gedişhaqqını 10 qəpik artıranda bunu hansısa formada əsaslandırır. Taksilərdə gedişhaqqının artırılmasının əsaslandırılması yoxdur. İnsanlar taksidən istifadə edə və yaxud etməyə bilərlər. Amma bunun hallarda taksi xidməti əlçatan, qiyməti münasib olmalıdır. Yeni tələb taksi şirkətlərinə gedişhaqqını ikiqat artırmağa imkan verir. Odur ki, taksi ilə bağlı məsələnin üzərində iş aparılmalıdır", - deyə o əlavə edib.
RİNN yanında Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA) isə bildirib ki, taksi xidmətinin qiyməti tələb və təklif əsasında müəyyən olunur:
“Hazırda qiymət taksi operatorlarının rəqabəti şəraitində formalaşır. Yeni qaydalarla taksi xidməti tənzimlənəcək, peşəkar əmək bazarı formalaşacaq. Bununla da peşəkar taksi sürücülərinin fəaliyyəti üçün münbit şərait yaranacaq. Bu sahədə AYNA təhlillər aparıb, taksilərin saylarının azaldılmasına müvafiq olaraq yeni avtobuslar xəttə buraxılacaq. Bu da sərnişin sıxlığının, eləcə də avtobusların qrafikdən və intervaldan kənarlaşması hallarının qarşısını alacaq. Bakı şəhərində şəhərdaxili və şəhərətrafı marşrutlar üzrə sərnişin daşımalarında əsaslı keyfiyyət dəyişikliklərinə nail olmaq məqsədilə yeni marşrut şəbəkəsinin tətbiqinə başlanılıb. Yeni marşrut şəbəkəsi data əsaslı analitik alət olan Bakının “Rəqəmsal əkiz”i vasitəsilə simulyasiya edilib. Nəticədə yeni şəbəkənin ictimai nəqliyyata əlçatanlığı ciddi artıracağı, daha yüksək orta sürət göstəricilərinin olacağı müəyyənləşib. Yeni marşrut şəbəkəsi yeni avtobus zolaqları şəbəkəsi ilə birlikdə tətbiq edilir”.
"İlk olaraq marşrut şəbəkəsinin Hövsan, Mərdəkan və Şüvəlan qəsəbələrinə fəaliyyət göstərəcək 5 yeni marşrut üzrə tətbiqi nəzərdə tutulur. Bu məqsədlə müntəzəm və ekspres avtobus marşrutları müsabiqəyə təqdim edilib. Artıq qaliblər bəllidir",- deyə məlumatda qeyd edilib.
© "Report"
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 3 d. əvvəl
-
7 d. əvvəl
Bu gün Bakıda dəyəri 5,5 milyard dollarından çox olan sazişlər imzalanıb
-
-
15 d. əvvəl
Coca-Colanın dəstəyi ilə keçirilən növbəti “Xəzəri Qoruyaq!” aksiyası küləyə meydan oxudu
-
18 d. əvvəl
Trampın 100 min dollarlıq H-1B rüsumu yüksək ixtisaslı kadrlar uğrunda yarışı "alovlandırır"
-
31 d. əvvəl
Azərbaycanın iqtisadiyyat naziri “Trendyol Group”un prezidenti ilə görüşüb
-
1 saat əvvəl
"Ödənişli zonaların taksi qiymətlərinə təsiri hazırda açıq sualdır"
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
“INMerge” İnnovasiya Sammiti Qırmızı Ürəklər Fondunu sosial tərəfdaş elan etdi
- 3 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Azərbaycanda "Yaşıl Enerji Sənaye Parkı" yaradılacaq

"Ödənişli zonaların taksi qiymətlərinə təsiri hazırda açıq sualdır"

Amerikalı milyarder BYD-dəki bütün paylarını satıb

"Ödənişli hərəkət zonalarında məqsəd şəxsi avtomobillərin şəhər mərkəzinə həddindən artıq daxil olmasının qarşısını almaqdır"
Ən çox oxunanlar

"AYNA-nın əlində daşıyıcıları tənbeh eləmək mexanizmi yoxdur, ancaq "brutto müqavilə" bu boşluğu dolduracaq"

Avtobus parkının yenilənməsi üçün dövlət dəstəyi – kreditlərə subsidiya və zəmanət təmin olunacaq

Sentyabrın 23-də gözlənilən hava şəraiti açıqlanıb

AYNA: Avtobusları gecə saat 00:00-a qədər işləyə bilər
